• Леся Никитюк стала обличчям рекламної кампанії NAMES'UA
  • Леся Никитюк стала обличчям рекламної кампанії NAMES'UA
  • Леся Никитюк стала обличчям рекламної кампанії NAMES'UA

Леся Никитюк стала обличчям рекламної кампанії NAMES'UA

Леся Никитюк в фотосесії для NAMES'UA постала в ролі стриманої, але в той же час - провокаційної fashion-діви. 9 різних образів з колекцій провідних українських брендів сезону FW17 / 18 за допомогою дзеркал і неонових акцентів підкреслили багатогранність героїні.

                            NAMES'UA невипадково вибрав обличчям рекламної кампанії Лесю Никитюк - адже телеведуча своєю життєвою позицією підтримує все українське.

                            Леся Никитюк: «Українське треба підтримувати! Не тому, що це гасло, що це модно, що це треба. Тому, що є кого підтримувати і є, ким захоплюватися! Українські дизайнери нічим не поступаються відомим світовим брендам. А коли я сама одягаю їхні сукні і дивлюся на себе в дзеркало – переконуюся, що наші – кращі, за всіх!»

                            Антоніна Головко, операційний директор NAMES'UA: «NAMES'UA - це не просто універмаг, це - проект для нового покоління людей, які бажають зробити цей світ кращим, і неважливо, скільки їм років. Сьогодні ми змушені бути багатозадачними і показувати різні грані свого таланту. Для цього необхідно мати силу залишатися собою і не зраджувати своїм принципам і світогляду протягом усього життєвого шляху. Саме цю ідею багатогранності ми хотіли передати в фотосесії з Лесею. І ми дуже раді, що нас підтримують такі харизматичні особистості, як Леся Никитюк ».

                            Тетяна Буркацька, директор з розвитку бізнесу компанії Arricano, ідейний натхненник і куратор проекту «NAMES'UA modateka»: «Леся - стильна, модна, дуже активна і з приголомшливим почуттям гумору! Нам приємно, що вона підтримує такі інноваційні проекти, як наш. З нею легко і комфортно працювати, вона відчуває моду, стиль, одяг і те, як це потрібно подати ».

                            Дарина Бодю, стиліст (LBK Production): «Працювати з Лесею Нікітюк було цікаво і весело. Коли професіоналізм на майданчику приправлений здоровою дозою гумору - працюється в 5 разів легше. Всі підібрані образи Лесі дуже йшли і поєднувалися з її яскравим характером ».

                            Фотограф Льоша Лич (LBK Production): «За допомогою неонового свічення ми хотіли передати артовість і атмосферність образів, надати глибини і образності зображенню. Те, як речі грають при такому освітленні, демонструє їх унікальність. Дзеркальні проекції використовували, як візуальний елемент багатогранності. У нашому випадку багатогранності дівчини, яка вибирає речі від NAMES'UA. Під різним кутом можна побачити річ по-новому. Завданням було зробити цікаву візуальну історію, яку хочеться розглядати і пізнавати».

                            NAMES'UA встиг зарекомендувати себе серйозним підходом до концепції рекламної кампанії та створення креативних вітрин, тому тема багатогранності, переданої за допомогою дзеркал і неонового світла, реалізована також і у вітринах універмагу. Також в універмазі вже представлені колекції українських дизайнерів осінь-зима 2017-2018.

                           NAMES'UA - універмаг українських дизайнерів і виробників, який знаходиться в ТРК «Проспект», на площі в 1000 м2 об'єднав понад 70 торгових марок середнього і преміум-сегмента. На території універмагу також є своє Art Fashion Cafe, в якому проходять освітні лекції з головними редакторами fashion-видань, ворк-шопи по стилю з провідними стилістами, майстер-класи та інші заходи.

Назад
Нам важлива ваша думка!